Meer info? Mail ons info@stichtingeyeforyou.nl

Ga jij mee naar het Hemelvaartweekend 2019?

Donderdag 30 mei tot en met zondag 02 juni 2019!

Wat is Eye for You?

Eye for You is een groep vrijwilligers die zich inzet om een leuk Hemelvaartweekend te organiseren voor (jong) volwassenen met een visuele beperking tussen de 18 en 40 jaar. Indien nodig kan begeleiding geboden worden. Misschien ken je ons van een ander dagje uit of weekendje weg.

Wanneer gaan we?

Bij voldoende deelname verwelkomen wij onze gasten op donderdagochtend 30 mei 2019. We slapen 3 nachten in vakantieaccommodatie ‘De Boerschop in het Overijsselse Luttenberg (zie ook: www.deboerschop.nl). Het vertrek van onze gasten is op zondagmiddag 02 juni 2019. Kom jij ook?

Hoe denken we dat het programma er uit zal zien?

Het idee is om te gaan kanoën, barbecueën, te genieten en samen te zingen bij een knisperend kampvuur, avonturen te beleven in Avonturenpark Hellendoorn, te laser gamen, te bowlen, te wandelen, etc. Kortom we willen er een leuk en gezellig weekend van maken!

Wat kost het?

Het deelnamebedrag voor het Hemelvaartweekend is € 495,-. Het deelnamebedrag is inclusief o.a.:

· 3 overnachtingen;

· 2x ontbijt, 1x brunch;

· 3x lunch;

· 3x warme maaltijden;

· Vervoer van en naar de activiteiten;

· Activiteiten, beoogd zijn o.a.: kanoën, laser gamen, bowlen, Avonturenpark Hellendoorn;

Niet inbegrepen is het vervoer van je eigen woonplaats naar de verblijfsaccommodatie v.v.

Hoe kan je je aanmelden?

Aanmelden kan door naar onze website www.stichtingeyeforyou.nl te gaan, het aanmeldformulier te downloaden en het aanmeldformulier ingevuld en ondertekend aan ons terug te sturen. Als je aanmeldformulier is ontvangen en het deelnamebedrag aan ons is overgeschreven, krijg je van ons de definitieve bevestiging en verdere informatie voor het Hemelvaartweekend 2019. Meld je gauw aan!

Vol is vol.

Wil je meer informatie?

Als je vragen hebt of meer informatie wil (bijv. in verband met zorg, begeleiding, of vragen over het programma), kun je contact met ons opnemen. Dat kan door te bellen via 010-4347433 (niet meer na 20.30 uur!). Je kunt ons ook een persoonlijk bericht via onze facebookpagina te sturen: www.facebook.com/stichtingeyeforyou/ Wij zullen dan proberen jouw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Ben jij er bij dit jaar?

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen bij Eye for You!